شرح وظایف و فعالیت ها |
1-همکاری با رییس دانشگاه در اجرای هرچه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی دانشگاه 2-رسیدگی به هدف های اجرایی دانشگاه وچگونگی گردش کارها و روش های کار در واحدهای مختلف 3-ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود 4-نظارت بر حسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی دانشگاه 5-ارائه گزارش های توجیهی لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت نظر 6-اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کار واحدهای تابعه 7-شرکت در شوراها، کمسیون ها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف اداری، استخدامی، مالی و معاملاتی در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه 8-نظارت، همکاری و اظهار نظر در تهیه و تنظیم بودجه سالیانه دانشگاه و پیشنهاد آن به مقامات و مراجع ذیربط 9-تهیه و اجرای طرح های رفاهی کارکنان با توجه به امکانات دانشگاه 10-انجام امور استخدامی و تامین نیاز نیروی انسانی دانشگاه طبق مقررات و ضوابط مربوط با هماهنگی مدیریت برنامه، بودجه و توسعه مدیریت 11-بررسی و پیشنهاد مقررات مربوط به امور استخدامی اعضاء هیات علمی به مراجع ذیصلاح 12-همکاری با دیگر معاونتها و واحدهای مستقل دانشگاه در جهت تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی و دانشجویی آن 13-نظارت بر انجام امور نگهبانی و انتظامی دانشگاه با همکاری واحد حراست دانشگاه |
2513 :تعداد دفعات بازید